9 روش ایندکس سایت

                                                                                    

 

افزایش سرعت ایندکس سایت

برای موفقیت در سئو سه قدم اصلی وجود دارد، در ابتدا سایت شما باید توسط رباتهای خزنده گوگل بررسی شوند سپس صفحات شما ایندکس شده و در نهایت بعنوان نتایج جستجو به کاربران نمایش داده میشوند.  در این مقاله قصد داریم راهکارهای موجود برای بهبود وضعیت ایندکس طراحی سایت را بصورت دقیقتر بررسی کرده و به شما آموزش دهیم.

  ادامه مطلب ...

طراحی سایت متریال چیست؟

 متریال – Material یکی از جدید ترین فرم ورک های کدنویسی و طراحی سایت متریال است که توسط شرکت گوگل طراحی، توسعه و عرضه داده شده است، این فرم از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که به شرح زیر می باشد: 

 

ادامه مطلب ...

10 روش برای افزیش تعداد دیدگاه

 

چگونه تعداد دیدگاه در مقالات خود را افزایش دهیم؟

در سالهای اخیر بازاریابی بر اساس ایجاد محتوای با ارزش یا همان Content Marketing نقش مهمی را در بازاریابی دیجیتالی ایفا کرده است و وبلاگ ها نقشی اساسی درکمک به ارتقای این نوع از بازار یابی دارند. موارد زیادی برای موفقیت یک وبلاگ وجود دارد، اما بعد از این که مراحل جستجو، جمع آوری و ساماندهی مقاله خود را سپری کردید چگونه روند موفقیت خود را ارزیابی می کنید؟ البته شما می توانید با استفاده از ابزارهای آمارگیر سایت، میزان بازدیدکنندگان را اندازه گیری کنید اما پیش بینی درست درباره میزان موفقیت شما در بخش دیدگاه و درحقیقت در میزان فعالیت کاربران وبلاگ شما نهفته است.  ادامه مطلب ...

طراحی ریسپانسیو یا انطباق پذیر؟

 برهیچ کس پوشیده نیست که میزان استفاده کاربران از تلفن های هوشمند هر روز بیشتر شده و تنوع سایز و صفحه نمایش آنها گسترده تر میگردد؛ در نتیجه نمایش صحیح سایت شما به کاربران موجب جلب رضایت کاربرانی خواهد شد که با موبایل یا تبلت وارد سایت شما میشوند. همچنین براساس الگورتیم های جدید گوگل سایت هایی که مناسب موبایل یا Mobile Friendly هستند شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل خواهند داشت. 

ادامه مطلب ...

اصول اولیه برای طراحی سایت

1- سادگی سایت

بهتر است از آبجکتهای غیر ضروری در سایت خود مانند (ساعت، پیام خوش آمد گویی، ماوس دنبال دار)استفاده نکنید همه این موارد فقط باعث کند شدن سرعت سایت شده وذهن کاربران از محتوای اصلی سایت خارج میشود در نتیجه نمیتواند کارآمد باشد پس به دنبال یک سایت ساده و شکیل باشید تا بتوانید مخاطب خود را به هدف نزدیک کنید.  ادامه مطلب ...