کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی

آیا شما نیز جراحی بینی را قبلا انجام داده اید و از شکل بینی خود ناراضی هستید؟ و آیا می خواهید بدانید  کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشید؟ بعضی از بیمارانی که به مطب دکتر میلانی مراجعه می کنند از نتایج جراحی وعمل بینی قبلی خود که توسط جراحان دیگر انجام شده است نا راضی می باشند  و خواستار جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشد. شکل نا مناسب بینی پس از جراحی بینی همیشه به علت خطاهای جراحی نمی باشد و در بعضی از مواقع به علت های مختلف بیمار نیازمند جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشد.

 


 شوند یا از شکل بینی خود ناراضی هستند و یا از مشکلاتی در ساختار بینی خود از جمله مشکلات تنفسی رنج می برند.  به طور کلی می توان گفت افرادی که دارای ویژگی های زیر باشند معمولا کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشند.

نکات مهم برای کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی

  • افرادی که دارای اختلالات تنفسی بعد از عمل جراحی اولیه می باشند
  • افرادی که پس از جراحی بینی اولیه از ظاهر متناسبی برخوردار نمی باشند.
  • افرادی که که به دلیل عدم مهارت جراح قبلی دارای استخوان های نا محکمی می باشند و بینی آن ها دارای افتادگی بیش از حدی می باشد.
  • افرادی که پس از جراحی بینی دارای کجی و یا قور در بینی خود می باشند.

تصویر زیر نمونه کاری از جراحی بینی ثانویه می باشد که توسط دکتر میلانی انجام شده است. پس از جراحی اصلاحات لازم روی بینی انجام شده است و ساختار بینی اصلاح شده است.

جراحی زیبایی بینی ترمیمی نیز مانند دیگر جراحی های بینی انجام می شود ولی کار جراح در این نوع عمل سخن تر و پیجیده تر می باشد. در بعضی از جراحی های ترمیمی، از انجایی که بافت غضروفی مناسبی در بینی وجود ندارد جراح ممکن است از ناحیه غضروفی لاله گوش استفاده کنند. جراح در تلاش است قبل از انجام جراحی انالیز های لازم را از بینی بیمار داشته باشد تا پس از جراحی نتایج مورد رضایت بیمار واقع شود. دکتر میلانی در جلسه مشاوره تشخیص می دهد که شما  کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشد و ویژگی های بینی شما و نتایج پس از عمل بینی را با صبر  و حوصله توضیح می دهد.

حتی در دست با تجربه‌ترین جراح‌ها و در بهترین مراکز جراحی حدود ۵% بیماران پلاستیک که شامل عمل رینوپلاستی نیز می‌شود ممکن است به دلیل مختلف نیاز به عمل جراحی بینی ترمیمی دنبال عمل اول خود داشته باشند. این نوع جراحی اگر توسط جراحی ماهر انجام شود قابل قبولی خواهد داشت و ساختار بینی فرد اصلاح می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.