روش های سئوی برون - صفحه برای جذب ترافیک

سایتتونو کامل کردید. طراحیش خیره کنندست. جهتیابیش آسونه. محتواش مفید و جذاب و حرفه ایه. حتی روش های بهینه سازی رو برای کلیدواژه های مرتبط روی همه صفحات اجرا کردید.

تبریک میگم
حالا وقتشه که راحت بشینید؟ نه!
هر چقدر هم که سایتتون جذاب و اثرگذار باشه باز هم باید ترافیک داشته باشه. متاسفانه به همین سادگی هم ترافیک نمیاد.
باید علاوه بر کارهایی که برای سئوی درون-صفحه انجام میدید، تاکتیک های بازاریابی برون-صفحه رو هم اجرا کنید.
 
ادامه مطلب ...

W3C چیست ؟

در این قسمت از مقالات طراحی سایت به معرفی W3C و همچنین کارهایی که توسط آن صورت می گیرد می پردازیم . W3C مخفف کنسرسیوم شبکه جهانی وب (World Wide Web Consortium) می باشد.کنسرسیوم شبکه جهانی وب یک کنسرسیوم از صنعت بین المللی است که به هدایت وب به سوی استعدادهای نهان آن اختصاص داده شده است .توسط تیم برنرز لی، مخترع وب رهبری شده و در سال 1994 تاسیس شده است 

  ادامه مطلب ...

پنج نقل قول درمورد بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو (یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجو) از روش های بسیار شگفت انگیز و با بازخورد بازاریابی آنلاین  است که از وقتی که موتور جستجوگر گوگل آن را موثردر جستجو ها قرار داده ، توانسته خیلی در زمینه بازاریابی کسب‌و‌کارهای اینترنتی تاثیرگذار باشد. در تعریف جامع و کامل  سئو به یک سری اتفاقات و اعمالی  گفته می‌شود که به مرور زمان انجام پذیرند و می‌توانند شرایط خوبی برای سایت در رتبه‌گیری در موتوهای جستجوگر فراهم آورند.

در ادامه به چند نقل قول جالب درباره این زمینه می‌پردازیم:

 


  محتوا پادشاه است, و بازاریابی ملکه است و اجرا کردن این خانواده شاهنشاهی است.

2- گوگل وقتی شما را دوست خواهد داشت که مردم شما را دوست داشته باشند.

3- سه عنصر تاثیرگذار یک سئوی خوب عبارتند از: ۱) ارتباط موثر، ۲) اطلاعات کاربردی، ۳) Backlinkهای با کیفیک 

4-برای دو برابر کردن درآمدتون، کافیه که ترافیکتون رو دو برابر کرده که در نهایت نرخ تبدیل شما دو برابر شود.

5- شما میتوانید کلمات و عبارات کلیدی رو که دست دارین تعقیب کنید، اما همه اون ها تبدیل می شوند. ( Matt Webb )


آیا با آلرژی می توان جراحی بینی انجام داد؟

آلرژی یکی از مشکلات بسیاری از افراد می باشد که در بعضی از فصول و یا با خوردن بعضی از مواد غذایی به وجود می آید. افراد بسیاری که به جراحان بینی مراجعه می کنند

معمولا به دلیل آلرژی از وضعیت بعد از جراحی بینی خود نگران اند بعضی از افراد هم از نوعی حساسیت رنج می برند و برای داشتن بینی زیبا از وضعیت بعد از عمل خود نگران می باشند. علائم آلرژی معمولا عطسه و سرفه می باشد که با آبریزش شدید بینی همراه است. به گفته دکتر صوفی زاده وجود آلرژی و حساسیت های فصلی مانعی برای جراحی بینی وجود ندارد ولی افرادی که دارای آلرژی می باشند باید با دقت بیشتری جراح خود را انتخاب کنند تا صدمه ای به ساختمان داخلی بینی وارد نشود و تنفس فرد را با مشکل مواجه نکند.

 


 

جراحی بینی افرادی که دارای آلرژی می باشند به چه شکل انجام می شود؟

افرادی که از حساسیت و آلرژی رنج می برند می توانند همانند دیگر افراد جراحی بینی انجام دهند ولی این دسته از افراد بهتر است مراقبت های لازم را قبل و بعد از جراحی داشته باشند و 1 هفته قبل و 2 ماه بعد از جراحی داروهای خاصی که مربوط به آلرژی می باشد را مصرف کنند.

فردی که دارای آلرژی می باشد پس از جراحی بینی  ممکن است احساس گرفتگی در بینی خود داشته باشند پس بهتر است این دسته از افراد قبل از شروع جراحی دارو مصرف کنند تا شرایط مناسبی بعد ازعمل داشته باشند.

pills-before-surgry

ایا با جراحی بینی وضعیت آلرژی فرد بهبود می یابد؟

نکته از که در جراحی بینی و مسائل مربوط به آلرژی اهمیت دارد این است که وضعیت آلرژی فرد بعد از جراحی بینی بهبود نمی یابد به عبارتنی تنها راه درمان آلرژی مصرف دارو می باشد که توسط متخصص انجام می شود ولی مسئله ای که مطرح است این است که اگر ساختمان داخلی بینی، در هنگام جراحی به درستی جراحی نشود و به عبارتی بیمار پس از عمل بینی خود از مشکلات تنفسی و مشکلاتی از این قبیل رنج ببرد می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای بیمار ایجاد کند. در نتیجه انتخاب جراحی ماهر و توانا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، جراحی که علاوه بر تسلط بر علم زیباشناسی با ساختمان داخلی بینی آشنا باشد.

جراحی زیبایی بینی مانند دیگر جراحی های بینی آلرژی را در مان نمی کند بلکه میتواند عملکرد داخلی بینی را بهبود بخشد و فرد بهتر تنفس کند.

در آخر باید اشاره کرد دکتر صوفی زاده قبل از جراحی بینی به دقت به سخنان بیماران گوش میدهد و از تمامی مشکلات و بیماری های فرد آگاهی لازم را کسب می کند تا پس از جراحی بینی علاوه بر حفظ زیبایی ، سلامتی مناسبی برای بیمار ایجاد شود.

کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی

آیا شما نیز جراحی بینی را قبلا انجام داده اید و از شکل بینی خود ناراضی هستید؟ و آیا می خواهید بدانید  کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشید؟ بعضی از بیمارانی که به مطب دکتر میلانی مراجعه می کنند از نتایج جراحی وعمل بینی قبلی خود که توسط جراحان دیگر انجام شده است نا راضی می باشند  و خواستار جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشد. شکل نا مناسب بینی پس از جراحی بینی همیشه به علت خطاهای جراحی نمی باشد و در بعضی از مواقع به علت های مختلف بیمار نیازمند جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشد.

 


 شوند یا از شکل بینی خود ناراضی هستند و یا از مشکلاتی در ساختار بینی خود از جمله مشکلات تنفسی رنج می برند.  به طور کلی می توان گفت افرادی که دارای ویژگی های زیر باشند معمولا کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشند.

نکات مهم برای کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی

  • افرادی که دارای اختلالات تنفسی بعد از عمل جراحی اولیه می باشند
  • افرادی که پس از جراحی بینی اولیه از ظاهر متناسبی برخوردار نمی باشند.
  • افرادی که که به دلیل عدم مهارت جراح قبلی دارای استخوان های نا محکمی می باشند و بینی آن ها دارای افتادگی بیش از حدی می باشد.
  • افرادی که پس از جراحی بینی دارای کجی و یا قور در بینی خود می باشند.

تصویر زیر نمونه کاری از جراحی بینی ثانویه می باشد که توسط دکتر میلانی انجام شده است. پس از جراحی اصلاحات لازم روی بینی انجام شده است و ساختار بینی اصلاح شده است.

جراحی زیبایی بینی ترمیمی نیز مانند دیگر جراحی های بینی انجام می شود ولی کار جراح در این نوع عمل سخن تر و پیجیده تر می باشد. در بعضی از جراحی های ترمیمی، از انجایی که بافت غضروفی مناسبی در بینی وجود ندارد جراح ممکن است از ناحیه غضروفی لاله گوش استفاده کنند. جراح در تلاش است قبل از انجام جراحی انالیز های لازم را از بینی بیمار داشته باشد تا پس از جراحی نتایج مورد رضایت بیمار واقع شود. دکتر میلانی در جلسه مشاوره تشخیص می دهد که شما  کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی ترمیمی می باشد و ویژگی های بینی شما و نتایج پس از عمل بینی را با صبر  و حوصله توضیح می دهد.

حتی در دست با تجربه‌ترین جراح‌ها و در بهترین مراکز جراحی حدود ۵% بیماران پلاستیک که شامل عمل رینوپلاستی نیز می‌شود ممکن است به دلیل مختلف نیاز به عمل جراحی بینی ترمیمی دنبال عمل اول خود داشته باشند. این نوع جراحی اگر توسط جراحی ماهر انجام شود قابل قبولی خواهد داشت و ساختار بینی فرد اصلاح می شود.