خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی

بعضی از افراد که می خواهند جراحی بینی انجام دهند در جلسه مشاوره این پرسش را مطرح می کنند که آیا می توانند بعد از عمل بینی با هواپیما سفر کنند و یا با پرسش هایی ازخطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی آگاهی لازم را کسب می کنند.  معمولا افرادی که می خواهند جراحی بینی را در شهر و یا کشور دیگری انجام دهند با این پرسش ها روبرو می شوند.

  ممکن است در جایی که زندگی می‌کنید پیدا کردن یک جراح زیبایی ماهر برای دستیابی به نتیجه مورد نظرتان بسیار دشوار باشد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب و انتخاب یک جراح واحد شرایط تن به سفر می‌دهند، زیرا یک جراح بی‌تجربه ممکن است جراحی بینی ناامید کننده انجام دهد که حتی عوارض عمل غیرقابل جبران باشد. اما در اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی بسیار می باشد و ایا پس از عمل قادر خواهید بود با اسودگی و خیال راحت به خانه بازگردید؟

 

نکات لازم در خصوص خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی

تغییرات فشار در هنگام پرواز می تواند یکی از خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی و یک مشکل واقعی پس از عمل برای بیماران جراحی زیبایی بینی باشد، علت آن هم تورم و احتقان در بینی می‌باشد. درد صورت با توجه به این واقعیت روی می‌دهد که تغییرات در فشار هوا موجب گرفتگی گوش شده و یک وضعیت بسیار مشکل و مخاطره آمیزرا برای بیمار به وجود می‌آورد.

البته این همه ماجرا نیست و در پرواز با هواپیما در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به عفونت قرار دارید. به این علت است که جراحان به التیام زخم بیمار قبل از پرواز بسیار اهمیت می‌دهند. در نهایت هم نباید فراموش کنیم که ممکن است به علت مصرف دارو بیمار در هنگام حرکت هواپیما دچار حالت تهوع شود. با تمام این تفاسیر پرواز با هواپیما بلافاصله پس از عمل ممکن است منجر به تجربه یک شرایط بسیار سخت و ناراحت کننده شود و حتی در نتیجه عمل و درمان زخم‌ها تاثیر گذاشته و فرد را دچار مشکل کند.البته شما می توانید تا یک هفته صبر کنید و پرواز خود را با هواپیما انجام دهید به این ترتیب خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهید دارد.

نکات لازم در خصوص خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی

درست بعد از انجام جراحی زیبایی بینی، احتمالا احساس خواهید کرد که توانایی انجام هر کاری را ندارید چه رسد به اینکه بخواهید سوار هواپیما شوید. در طول چند روز اول پس از عمل، شما باید  استراحت مطلق و فعالیت بسیار سبک داشته باشید. توصیه می‌شود در این زمان از سفر رفتن اجتناب کنید و تمام وقت خود را به استراحت اختصاص دهید و از آسیب دیدن هر چند جزیی بینی خود جلوگیری کنید.

دوره بهبود اولیه برای جراحی زیبایی بینی معمولا بین ۱۰-۱۴ روز است، که در این زمان باید هر ناحیه کبود شده محو شود و بتوانید کار خود را از سرگیرید. با این حال، جراحان پلاستیک معمولا توصیه می‌کنند حداقل یک هفته تا دو هفته پس از عمل جراحی از انجام سفر هوایی اجتناب کنید. تا ایمنی و سلامت شما به خطر نیفتد و علاوه بر از بین رفتن خطرات احتمالی پرواز پس از عمل بینی اطمینان حاصل کنید که نتیجه عمل مطلوب بوده و دچار مشکلی نمی‌شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.