سئو کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سئو شامل دو بخش فعالیت می شود: فعالیت هایی که بر اساس توصیه های گوگل انجام می شود و طبق راهنما و توصیه هایی که گوگل انجام داده است باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد و سایر فعالیت هایی که به اصلاح به آنها سئو سیاه می گوییم و برخلاف توصیه های گوگل به صورت غیر مجاز، اسپم و مصنوعی برای بهبود رتبه صورت می پذیرد. در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که سئو کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

 انجام توصیه های گوگل و فعالیت سئو سفید

همانطور که در مقدمه ذکر شد، سئو کار خوب شخصی است که بر اساس توصیه های گوگل خدمات سئو را انجام دهد و از روش های خلاف استفاده نکند. افرادی که اینگونه عمل میکنند دید درازمدت به پروژه سئو دارند و برای مشتری توضیح می دهند که سئو یک فرآیند درازمدت و طولانی است و در کوتاه مدت نمی توان نتیجه مناسب و حرفه ای کسب کرد. برخلاف اینگونه افراد، سئو کارهایی که به روش های سیاه عمل می کنند، دید درازمدت به موضوع ندارند و پس از اینکه رتبه در گوگل کسب شود همکاری درازمدتی با مشتری ندارند (به این خاطر که ممکن است در آینده سایت مشتری از طرف گوگل اسپم شود)

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

از دیگر ویژگی های یک سئوکار خوب می توان به نحوه انتخاب کلمات کلیدی اشاره کرد، سئو کار خوب شخصی است که وابسته به تعداد محدودی کلمات کلیدی نیست و با انجام فعالیت های مناسب در داخل سایت باعث می شود که یک سایت در کلمات کلیدی مختلف و معتبر در زمینه کاری خود رتبه خوبی را کسب کند به نحوی که آن سایت در ازا سرچ کلماتی که مخاطب هدف را به سمت آن هدایت می کند موفق است و نهایتا باعث افزایش بازدید هدفمند سایت شود.

تاکید بر روی تولید محتوای مناسب و مفید

ویژگی دیگری که سئو کارهای موفق و خوب به آن تاکید دارند، محتوای سایت است. محتوا علاوه بر اینکه از دید موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارد از نظر کاربر هم حائز اهمیت است و محتوای خوب باعث می شود که سایت بتواند بازدیدکنندگان مستقیم و مناسبی را برای خود داشته باشد و افراد بیشتری به طور مستقیم به سایت مراجعه کنند. ایجاد چنین اتفاقی در دراز مدت باعث برندسازی و پیشرفت یک سایت اینترنتی خواهد شد.

فدا نکردن تجربه کاربری و راحتی کاربر

یک سئو کار خوب هرگز تجربه کاربری و سادگی را فدای سئو نخواهد کرد. باید دقت کرد که سئو همه چیز نیست، یک سایت برای موفقیت به عوامل زیادی نیاز دارد و راحتی کاربر و سادگی و سهولت کارکرد از مهمترین آنها هستند و هرگز نباید آنها را فدای سئو کرد. درست است که سئو باعث می شود بازدید هدفمند سایت افزایش یابد اما نداشتن تجربه کاربری مناسب و محتوای خوب باعث خواهد شد که نتیجه ای از این افزایش بازدید نگیرید.

بروز بودن و تطابق با روش های روز و الگوریتم های جدید

سئو کار حرفه ای علاوه بر فعالیت بر روی پارامترهای سئو داخلی و سئو خارجی همواره با تحلیل بازار و در نظر گرفتن الگوریتم های جدید گوگل خود را بروز می کند و با توجه به اینکه سئو یک رقابت میان شما و همکارانتان در گوگل است، با تحلیل رقبا و شرایط بازار (درخواست ها و نیازهای کاربران) همواره این شرایط در حال تغییر است، زیرا:

  • الگوریتم های گوگل تغییر می کنند
  • رقبای شما در حال تغییرند
  • شرایط بازار و نیازهای مشتری تغییر می کند

بنابراین همواره باید با شرایط فوق آشنایی داشت و خود را بروز کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.