تاثیر محتوای طولانی بر سئو


مقالات طولانی سئوی بهتری دارند؟

در طراحی سایت، بطور معمول مقالات طولانی تر شانس بیشتری برای کسب جایگاه دارند؛ زیرا پاسخ گوی سوالات بیشتری هستند، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند و لینک دهی به آنها بیشتر اتفاق می افتد. 

 

                ولی تمام این موارد به این معنا نیست که عبارات زیر همواره صحیح هستند:

  • هر مقاله ی طولانی یک مقاله مفید است!
  • اگر در زمینه ای محتوا تولید می کنیم حتما باید طولانی و کامل باشد!
  • محتوای طولانی تر بهتر از محتوای خلاصه است!


دلیل اصلی آنکه پیشنهاد میدهیم محتوای شما طولانی باشد آن است که به نوعی نشان دهنده تلاش شما برای پاسخ گویی به سوالات بیشتری از مخاطبین سایت خواهد بود. طولانی شدن مقالات به معنی کاهش کیفیت آنها و بی حوصله کردن خوانندگان نیست.

  مقاله باید چند کلمه باشد؟

 

مهم نیست که متن یا مقاله شما چند کلمه است. مهم این است که تا چه حد پاسخ گوی نیاز مخاطبین شماست.

یک محتوای مفید و کامل باید شرایط زیر را دارا باشد:

  1. سوالات جانبی که پیرامون موضوع اصلی هستند را پاسخ داده و دسترسی مخاطب به هدف را آسان تر کند.
  2. در هر دستگاه و سایز صفحه نمایش خوانایی و کاربری مناسبی داشته باشد.
  3. اطلاعات دقیق و تایید شده را در کمترین زمان در اختیار مخاطبین قرار دهد.
  4. موارد بالا را بهتر از همه سایت های رقیب خود رعایت کرده باشد.

اگر میتوانید چندین پاراگراف را به یک تصویر جایگزین کنید حتما این کار را انجام دهید. زیرا هدف نهایی شما انتقال سریع اطلاعات و جلب رضایت کاربران خواهد بود. اگر کاربران به شما اهمیت میدهند گوگل نیز مجبور به پذیرش شما خواهد بود.

احتمالا شما هم صفحاتی در سایت خود دارید که محتوای زیادی ندارند ولی جایگاه مناسبی در گوگل کسب کرده اند. این صفحات را با ما به اشتراک بگذارید تا دلایل موفقیت آنها را بررسی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.